вівторок, 23 жовтня 2012 р.

Рефлексія до модуля 5

  Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет - ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- отримала більш глибокі знання про використання Інтернет - ресурсів для навчання учнів, та свого викладання тем;
- поміркувала над тим, як навчити учнів критично оцінювати Інтернет - ресурси якими вони користуються;
- новим для мене було те, що під час використання Інтернет - ресурсів діє Закон про захист авторського права;
- я згодна з тим, що Інтернет - ресурси є потужним інструментом для проведення досліджень і роботи над проектом;
- я переглянула план вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни.
  Я гадаю, що коли учні навчаться  оцінювати інформацію яку вони відшукали на сайтах Інтернету, коли вони дізнаються про існування законів про захист авторського права, вони навчаться обережно використовувати набуту інформацію, виділяти головне, занатовувати свої думки . Якщо ми хочемо виховати законослухняного громадянина, ми обов'язково повинні навчити учнів дотримуватися законів про захист авторського права. 

Немає коментарів:

Дописати коментар