вівторок, 23 жовтня 2012 р.

Рефлексія до модуля 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
- я визначила для себе як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні;
- проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості у навчанні.
  Планувати навчальний процес, треба враховувати різні способи сприйняття. Треба позбавлятися пасивної поведінки учнів до навчання. Ми повинні змінити ставлення учнів до навчання, заохочувати їх до відкритих запитань, до вирішення творчих завдань, розв'язування яких потребує від учнів навичок мислення вищих рівнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар