вівторок, 23 жовтня 2012 р.

Рефлексія до модуля 8

 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме:
- я поділилася прикладами учнівських робіт з колегами;
- ми обговорили ідеї стосовно залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналузували те, як вони самі проводять оцінювання;
- допрацювала плани оцінювання;
- створила форму для підсумкового оцінювання.
Під час роботи я дізналася як можна ефективно використовувати комп'ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Я згодна з тим, що оцінювання повинно бути постійним протягом виконання проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань, умінь, навичок. Треба залучати учнів до створення крітеріїв оцінювання. Тільки  оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, може акцентувати увагу як на зміст навчальної теми, так і на навички 21 століття.

Немає коментарів:

Дописати коментар